Duże formy reklamowe

Profesjonalna reklama w sieci

25 kwietnia 2018 Reklama 0
wydruki wielkoformatowe

Większość znanych nam form reklamy jest raczej niewielka. Gadżety reklamowe, plakaty, ulotki, wizytówki – zazwyczaj nie przekraczają swoim rozmiarem formatu A4 lub A3. Jednak czasem taka forma nie jest wystarczająca. Potrzeba jest czegoś znacznie większego, co będzie bardziej widoczne.

Wydruk wielkoformatowy na papierze lub folii

wydruki wielkoformatowe Taka reklama potrzebna jest przy ulicach, na targach, na imprezach plenerowych. Jednak jaką warto z nich wybrać? Wybór jest naprawdę spory. Z tych nieco większych formatów często zamawiane są roll-upy oraz ścianki tekstylne. Są łatwe do rozłożenia i do złożenia, nie zajmują dużo miejsca, są łatwe do transportowania, a do tego zmieszczą się na nich wszelkie niezbędne informacje na temat firmy. Na roll-upach i ściankach umieścić można tekst, grafiki, jak i zdjęcia. Sprawdzą się one w siedzibie firmy, jak również na targach wystawienniczych. Kolejna opcja dużej reklamy to wydruk wielkoformatowy w Łodzi. Może być on wykonywany na papierze, jak również na folii. Na papierze tworzy się billboardy. Są odporne na działanie czynników atmosferycznych, kolor nie blaknie, są łatwe do zamocowania, a ich cena nie jest wysoka. Billboardy są ustawiane najczęściej przy ruchliwych ulicach miejskich, czy przy drogach wylotowych z miasta. Tam billboard będzie zobaczony przez wiele osób, przez co reklama będzie skuteczna. Jeśli chodzi o wydruki na folii to sprawdzają się one do oklejania witryn sklepowych i w punktach usługowych np. na okna.

wydruki wielkoformatowe Folia najczęściej przylepiana jest od środka, rzadziej na zewnątrz. Z jednej strony pełni ona funkcję marketingową, ponieważ można na niej umieścić zdjęcia produktów, a z drugiej strony zasłaniają to, co znajduje się w sklepie lub firmie. Taka opcja sprawdzi się tam gdzie potrzebna jest większa prywatność, np. w gabinetach lekarskich, rehabilitacyjnych, kosmetycznych. Z zewnątrz będzie wiadomo co tu się znajduje, a z wewnątrz pomieszczenie będzie niewidoczne dla przechodniów. Kolejną dużą formą reklamy są reklamy pneumatyczne, czyli na balonach, dmuchanych bramach, czy tym podobnych obiektach. Sprawdzają się one na imprezach w terenie, ponieważ mają nawet kilka metrów wysokości i szerokości, są widoczne z daleka. Dodatkowo są odporne na działanie czynników atmosferycznych. Balony można wykorzystywać wielokrotnie, po złożeniu (spuszczeniu powietrza) nie zajmują dużo miejsca.

Balony mogą mieć różne kolory i wzory, różne kształty, co sprawia, że można je dopasować do tematu imprezy. Mała forma reklamy na pewno jest bardziej rozpowszechniona, ale warto pamiętać, że czasem przyda się coś bardziej spektakularnego.