Plecak

Plecak, pendrive, parasol – nietypowe akcesoria promocyjne

Promować działalność firmy można na różne sposoby. Możemy postawić na reklamę w prasie, radiu, telewizji. Na promocję lokalną przydadzą się ulotki, plakaty, banery. Trzecia forma działalności marketingowej to akcesoria promocyjne. Jest ich naprawdę bardzo dużo.

Promocja działalności za pomocą gadżetów

PlecakNowoczesne metody druku, czy innych form przenoszenia grafik na materiał sprawiają, że kolory i szczegóły są doskonale oddane, a do tego nie będą się ścierały podczas użytkowania przedmiotów. Z typowych i znanych każdemu akcesoriów reklamowych można wyróżnić koszulki, torby bawełniane, smycze na klucze/identyfikatory, czy kubki. Jednak to nie wyczerpuje arsenału gadżetów dla firm. Mamy tutaj o wiele szerszy wybór. Obecnie popularny staje się przykładowo plecak z logo z Warszawy. Logo firmy można umieścić na jednej z kieszeni plecaka, a całość wykonać w kolorach jakie kojarzą się z firmą. Plecak to gadżet trwały, modny, a przy tym praktyczny. Z pewnością więcej osób chciałoby mieć fajny plecak firmowy, niż np. tanią smycz, czy kolejny ołówek. Plecaki szczególnie sprawdzą się jako promocja dla firm turystycznych (biur podróży, producentów odzieży). Kolejny nietypowy gadżet promocyjny to parasolki reklamowe. Tutaj mamy dużo większą powierzchnię do zagospodarowania.

PlecakParasole szczególnie przydadzą się w okresie jesiennym, kiedy pogoda jest deszczowa, choć i latem mogą chronić od słońca. Można je dawać osobom rozdającym ulotki, wtedy każdy z daleka będzie widział jaka firma jest reklamowana. Kolejny gadżet do pendrive, powerbank, czy inny drobny gadżet elektroniczny. Obecnie ich ceny drastycznie spadły, od czasu pojawienia się ich na rynku. Są to bardzo poszukiwane i użyteczne gadżety, zarówno dla osoby prywatnej, jak i dla firmy. Nie mają dużej powierzchni, więc można na nich umieścić jedynie logo lub nazwę firmy. Sprawdzą się nie tylko w branży technologicznej i IT, ale praktycznie wszędzie, gdzie potrzebne są akcesoria do przenoszenia danych. Rynek gadżetów reklamowych stale się poszerza. Pojawiają się nowe rozwiązania, jak również modyfikowane są już te znane. Zamiast zwykłego kubka mamy kubki termiczne, zamiast taniego długopisu taki z lampką, zamiast krówek zawiniętych w firmowe papierki całe zestawy czekoladek z logo.

Z nowości można wspomnieć także o portfelach reklamowych, podkładkach na biurko, osłonki na doniczki kwiatowe czy gadżetach ekologicznych z drewna lub bambusa. Z pewnością każdy przedsiębiorca jest obecnie w stanie znaleźć dla siebie najodpowiedniejsze akcesoria, które wypromują jego działalność.

Przewiń na górę