Do czego mogą się przydać gadżety reklamowe?

Inwestycja w reklamę nie ogranicza się tylko do promocji firmy w mediach tradycyjnych, jakimi jest spot w telewizji, radio, czy reklama w prasie. Na przestrzeni ostatnich lat marketing internetowy zbiera pokaźne żniwa – firmy prowadzące sprzedaż wysyłkową dostępną przez internet, jak i obecne w mediach społecznościowych odnotowują lepsze osiągi i wyniki, jednak reklama namacalna zostaje […]

Wynająć agencję PR czy zatrudnić specjalistę na wyłączność?

Będąc właścicielem dużego, międzynarodowego przedsiębiorstwa z pewnością wiemy, czym są działania Public Relations i doceniamy ich efekty, choć te są bardzo trudne do zmierzenia i jednoznacznej oceny. Wyników działań, mających na celu poprawę wizerunku marki lub jego wykreowanie, nie da się przedstawić w formie tabelek i wykresów, można jedynie polegać na ocenie prowadzonych działań za […]

Czy warto inwestować w reklamy na Facebooku?

Kampania reklamowa jest niezwykle ważnym elementem prowadzenia swojej działalności gospodarczej. Właściwie opracowana strategia i określenie swojej grupy odbiorców pozwala znacznie rozpropagować informacje o naszej ofercie, zdobywamy dzięki temu więcej klientów, a co za tym idzie – większe korzyści finansowe. Promocja działalności na Facebooku Dobrze prosperująca firma wciąż zdobywa fundusze na swój dalszy rozwój, lecz nie […]

Jak powstają filmy promocyjne?

Liczne badania prowadzone przez cenionych psychologów dowodzą, że ruchomy, absorbujący zmysły obraz audiowizualny skutecznie trafia do większości odbiorców, którzy bezwiednie angażują się wówczas w odbiór materiału. Z tego też powodu w branży reklamowej sporą popularnością cieszy się dziś zwłaszcza film promocyjny, który trafia do najbardziej popularnych na ten moment mediów, do których zalicza się internet […]

Rodzaje skutecznych reklam

Odpowiednie funkcjonowanie w gospodarce jest niesamowicie trudne i wymaga bardzo specjalistycznych rozwiązań, które należy stosować z odpowiednią dozą profesjonalizmu. Są to cechy kluczowe aby utrzymać się na rynku, aby nasza firma nie traciła na wartości i ciągle generowała zyski. Reklama to pokazanie firmy Do tego celu musi być ona odpowiednio na nim obecna, przy czym […]

Przygotowanie materiałów na konferencję – teczki z logo

Organizacja konferencji to nie lada wyzwanie. Musimy odpowiednio ugościć zarówno prelegentów, jak i słuchaczy. W pierwszym kroku należy więc dokładnie rozważyć wybór miejsca, w którym odbędzie się konferencja naukowa. Najlepiej, aby była to duża i przestronna sala, przeznaczona właśnie do tego celu. Jej wyposażenie powinno być nowoczesne, a przy tym nie tylko estetyczne, ale i […]

Popularność ulotek z Poznania

Odpowiednie reklamowanie się na terenie miasta w jakim funkcjonuje nasza firma jest niesamowicie ważna, gdyż pozwala nam poszerzyć grono naszych klientów. Do tego celu wykorzystuje się całą masę, różnego rodzaju metod, które cechują się różną skutecznością. Ulotki jako reklama Konkurencja na obecnym rynku stoi na bardzo wysokim poziomie, dlatego też przebicie się i utrzymanie na […]

Duże formy reklamowe

Większość znanych nam form reklamy jest raczej niewielka. Gadżety reklamowe, plakaty, ulotki, wizytówki – zazwyczaj nie przekraczają swoim rozmiarem formatu A4 lub A3. Jednak czasem taka forma nie jest wystarczająca. Potrzeba jest czegoś znacznie większego, co będzie bardziej widoczne. Wydruk wielkoformatowy na papierze lub folii Taka reklama potrzebna jest przy ulicach, na targach, na imprezach […]

Produkcja filmów reklamowych

Reklama jest najskuteczniejszym sposobem na promocję swojej firmy i poszerzenia grona jej klientów, oraz partnerów biznesowych różnego rodzaju. Istnieje bardzo wiele sposobów na jej skuteczne prowadzenie, co nikogo nie powinno dziwić, gdyż spotykamy się z nimi każdego dnia. Produkcja filmów na masową skalę Idąc po ulicy widzimy liczne billboardy reklamowe przedstawiające towary, lub usługi jakiegoś […]

Popularne kalendarze trójdzielne dla firm

Istnieje ogromna ilość sposobów na rozreklamowanie swojej firmy, co jest szczególnie ważnym zadaniem na dzisiejszym, mocno konkurencyjnym rynku, gdzie momentami jest się niezwykle ciężko przebić i uzyskać jakąkolwiek pozycję w biznesie. Największa rywalizacja odbywa się pomiędzy firmami małymi i średnimi, których zdecydowanie nie stać na reklamę na większą skalę. Reklama za pomocą kalendarzy Duże firmy […]

Przewiń na górę