Udział w targach branżowych to nic innego, jak reklama dla firmy i szansa na pozyskanie nowych klientów. Przystępując ze swoją firmą do udziału w imprezie, rozpoczynamy intensywne przygotowania do jak najlepszej prezentacji przed potencjalnie nowymi klientami. Otrzymujemy stoisko na własność, które musimy tak urządzić, by przyciągało wzrok i wyróżniało się spośród konkurencyjnych kilkunastu innych. W tym celu korzystamy z usług firm zajmujących się systemami wystawienniczymi.
Nowoczesny marketing i standy reklamowe
Standy wystawiennicze są to elementy graficzne i plakatowe, za pomocą których możemy uczynić nasze stoisko targowe atrakcyjnym dla oczu klienta. Możliwości na urządzenie naszego stanowiska jest sporo. Firmy zajmujące się organizacją wystaw oferują kilka unikalnych rozwiązań, wszystkie dostosowane do indywidualnych potrzeb. Systemy wystawiennicze oferują kilka klasycznych wariantów reklamowych. Jednym z nich jest tak zwany roll up, czyli rozwijany baner, podtrzymywany na statywie. Ma prostokątny kształt i zwykle znajduje się na nim krótki opis firmy. Roll upy stosowane są powszechnie również na wszelkich imprezach masowych, gdzie uwieczniają sponsorów wydarzenia oraz partnerów. Inny rodzaj reklamy to ścianka wystawiennicza. Jest to element bardzo lekki i prosty w konstrukcji, który z łatwością można samodzielnie zmontować oraz zdemontować. Został zaprojektowany z myślą o mobilności, więc jesteśmy w stanie przewieźć go nawet samochodem osobowym, bez ryzyka uszkodzenia. Ścianka jest wielkoformatowa, służąca najczęściej jako tło stoiska. Na niej znajduje się logo firmy. Może też posłużyć za miejsce do robienia zdjęć. W zestawie ze ścianką otrzymać możemy również osobno torbę do przechowywania zwiniętej ścianki oraz torbę na elementy konstrukcyjne.
Na rynku dostępne są ścianki o różnych kształtach. Wybierać możemy spośród ścianek prostych, łukowych, falowanych, poziomych, pionowych lub wiatroodpornych (stosowanych w plenerze). Inny przydatny system to stojak na ulotki. Wbrew pozorom, to bardzo praktyczny element reklamy. Posiada głębokie kieszenie na ulotki, dzięki czemu nie musimy rozkładać ich na ladzie i zabierać sobie miejsca czy angażować ludzi do rozdawania ich klientom. Statyw dostępny jest w kilku wariantach. W zależności od budowy i przeznaczenia, stojak może posłużyć za miejsce do przechowywania broszur reklamowych, płyt, czasopism. Można go również wyposażyć w większe półeczki oraz nieduży stolik. Nieodłącznym elementem każdego stoiska jest oczywiście lada wystawiennicza, będąca miejscem spotkań pracownika z klientem. Na niej również warto zamieścić logo firmy lub hasło reklamowe.
Mimo, iż idea reklamy realizuje się dziś przede wszystkim w internecie, imprezy i targi pracownicze cieszą się wciąż niesłabnącą popularnością. Dlatego firmy i agencje reklamowe wychodzą naprzeciw wszelkim potrzebom w tym zakresie. Jak najbardziej warto korzystać z tych usług. To inwestycja, która się zwraca.